15 Temmuz 2013 Pazartesi

HAFTA SONU KACAMAGI SAPANCA


Haftasonu degisik nerelere gidebiliriz derken aklimiza daha onceden gitmedigimiz ve merak ettigimiz 1,5 saat uzakliktaki sapanca golu geldi. Vardigimizda once golun etrafinda yuruduk biraz. Buralarda bir suru cafe restaurant var oturup gol manzarisinin keyfine varabileceginiz. 
Bu arada beni instagramda esraarda olarak takip edebilirsiniz:)







Ama biz buralara oturmak yerine yolda gecerken kucuk tabelalarini gordugumuz sakli bahce'yi kesfetmeye karar verdik. Ve cok dogru bir secim yaptigimizi gidince ogrendik:) Burasi gol kenarinda sazliklara karsi sakin, yemyesil salas bir aile isletmesi. Sahipleride cok tatli insanlar, dediklerine gore burda epey klip cekilmis:))









Burdaki keyifli dakikalarimizin ardindan yemek icin benim onceden arastirdigim Istanbuldere Alabalik Evi'ne gittik. Burasida yemyesil agaclarin icinden gidilen vardigimizda da dogasina hayran kaldigimiz sakli bir cennet. Heryerde su sesleri ortancalar yesilin her tonu ve sessizlik... Biz ozellikle kucuk selale kilikli seyin yaninda oturup yemek yemenin keyfini cok sevdik:))Tabi alabalik evi diye sanmayinki sadece alabalik var, izgara cesitleride var ve fiyatlarda oldukca uygun ayrica yemeklerde lezzetli. 
Hem dinlendirici hem keyifli bir gundu bizim icin.
Kucuk bir haftasonu kacamagi icin degisik bir alternatif olabilir sapanca aklinizda olsun derim:)






13 yorum:

  1. Esra harika bir kaçamak olmuş bu ! Bende çok severim böyle yerleri artık yolum düşermi bilmem ama düşerse kesinlikle uğrayacağım huzur dolu postlarını zevkle okuyor ve bekliyorum tatlım öptüm çok ! Bu arada strazburg'a kesinlikle bekliyorum beni aramadan geçer giderseniz iki elim yakanızda olur ona göre :)))

    YanıtlaSil
  2. tam da bayramda nereye gitsek derken güzel bir fikir almış olduk. teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  3. canımmm cok sık gıderız bız agva bır sapanca 2..ve alabalıkta cok dogru secım yapmısınız.. ıstanbulda gorusemeyıp buralarda karsılasırsak sasırmam..kocaman sevgıler canım

    YanıtlaSil
  4. Tatlı bir kaçamak olmuş belli ki:)Sapanca da daha önce konaklamış ama gölü görmeden gelmiş biri olarak en kısa zaman da tekrar programlamaya karar verdiren bir post olmuş:)Teşekür ederim:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel ve ilham veren bir post olmuş :)

    YanıtlaSil
  6. bu yıl çok istedim özellikle ilkbahar da gidebilmeyi ama bir türlü kısmet olmadı. ilk fırsatta gidebilirsek senin tavsiyen bu iki yere gideceğiz o zaman :)

    YanıtlaSil
  7. Bi fikrim geldi ! :) coluk cocuk bir Pazar kahvaltisi yapalim buralarda ya da kahvalti sonrasi ogleden sonra piknigi ! Off Kayra, Alpcan ve Arda ! nefis olmaz mi ? :) ben cok sevdim.. Yaz sonu Alpcan geldiginde... lutfen lutfen !

    YanıtlaSil
  8. İstanbuldere yi çok severim.Özellikle kahvaltısına doyum olmaz :)Çok güzel fotoğraflar paylaşmışsınız, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  9. Esracim, ben de Sapanca ya hic gitmedim, cok methini duydum ama, resimler cok huzurlu, Sakli Bahce harikaymis. Bu arada ortancalara da bayildim, tam benlik. Baba ogul resmini IG de de cok begenmistim : ) Istanbulda cok uzun kalmam lazim buralari da gorebilmek icin, niye heryere yetemiyoruz ki : ) Neyse ki bu postlar sayesinde ucundan geziyoruz heryeri : )

    YanıtlaSil
  10. istanbuldere bizim köydür daha dogrusu babamın orada cok dag evlerı vardır ava falan cıkarlar :) cok huzurludur

    YanıtlaSil
  11. Cok huzurlu fotolar,ne kadar dingin .

    YanıtlaSil
  12. pisst ! tembellik etme.. ben zaten yeterince tembel oldum ! hadi bi post sikissin araya :) hihi operim cok guzel fistikim !

    YanıtlaSil
  13. ayy bu ne güzel bir yer böyle :)
    ben de beklerim
    görüşmek üzere

    YanıtlaSil