2 Ocak 2013 Çarşamba

BRUGGE 'A DEVAM

Brugge'daki ikinci gunumuze Markt meydaninda kahvalti sonrasi yenilen waffle ve Godiva'dan alinan sicak cikolata esliginde basladik.Gorulecek yerlerin hepsi ayni rota uzerinde neredeyse ve bu isimizi cok kolaylastirdi guzel bir havada yuruyerek etrafin tadini cikarmak oldukca keyifli oldu. Yurudukce o kadar guzel yerler karsiniza cikiyor ki bu yuzden surekli fotograf cektigim icin kocamin hadi hadilerine maruz kaldim :) Ama nasil guzel yerler iste simdi ben susayim fotograflar konussun en iyisi..



















Karsimiza cikan bu lezzetleri denemesek olmazdi dimi ama :p




Boyle sokaklarda insan kaybolmak istiyor ama tabi kaybolmak mumkun degil :)

Yuruyus rotasinin sonu sizi zaten begijnhof yani eski rahibelerin yasadigi yere ve minnewaterpark'a asiklar golune goturuyor. Minnewaterpark'a yaklastikca kugular heryerde.

Sizce de kalinasi cok sirin bir otel degil mi hem de minnewaterparkta. Tam kafa dinlemelik sessiz sakin romantik bir yer.


Burasida golun kiyisinda bir baska otel 

 Iste muhtesem gol manzarasi :)

Bu arada yuruyusumuzu bitirdikten sonra 3-4 saatimizi, trenle yarim saat uzakliktaki Ghent'i gezmeye ve ogle yemegimizi Belcika'nin unlu restauranti Belga Queen'de yemek icin ayiriyoruz, o yuzden bundan sonrasi artik dondugumuzde aksam uzeri yaptigimiz tekne turuna ait fotograflarla devam ediyor.Ghent gezimiz ayri bir post olacak :)
Brugge'a gelipte tekne turu yapmadan sakin ha donmeyin! Emin olun kanalda sessiz sessiz suzulurken dibinizden gecen kugular esliginde gordukleriniz karsisinda apayri bir keyif alacaksiniz.











Tekne turu sonrasi Markt meydanindaki Cafe Craenenburg'da burda ictigimiz en iyi biralardan olan duvel icin bira ve waffle molasi..


 Bir de cikolata molasi.. Buraya ugranmali ama  icerisi o kadar kalabalikti ki!



Ve iste Brugge'a gelipte yedigimiz yemekle mest oldugumuz yer Den Dyver ( dijver 5 ). Hala aklimizdan cikmadi sirf burasi icin bile tekrar gelebiliriz. Ana yemekler biraz gec geliyor, aslinda baya diyelim ama inanin o kadar beklediginize degiyor. Sunum, servis, ambians,calisanlar hersey tek kelimeyle harikaydi.Rezervasyon sart.





Ana yemek gelene kadar tuketilen karamelli,limonlu biralarimiz :)




Guzel yemek sonrasi guzel bir uyku iyi gider diyerek bu guzel vitrinler esliginde Brugge'daki son gecemize son noktayi koyduk.



8 yorum:

  1. birbirinden güzel kareler... çok güzel geçmiş Brugge tatiliniz cnm... ah o çikolata ve waffle .. olsa da yesek, gitsek de yesek bir kez daha... sevgiler cnm...

    YanıtlaSil
  2. ayy çoook güzelll :) ben de nisanda gidiyorum şimdiden çok heyecanlıyım :)

    YanıtlaSil
  3. hihihi ayy cok sevdim bu postu.. Hersey o kadar taze ki ! Alpcan'in son karedeki komik kardanadamlara nasil guldugunu ya da o nefis cikolata dukkanlarina baktikca mutlu otesi oldum ! Sabah nesesi buna derim :)) En kisa surede gorussek ve anlatsam sana detaylari bol bol :))) Off Brugge ! ne sahaneydin... bira, patates, midye ve cikolata havuzuna dusurdun bizi.. Pek mesuduz !

    YanıtlaSil
  4. Tatliim birbirinden guzel kareler ve mekanlar. HEr ne kadar Gotik mimarileri pek sevmesem de sanirim Brugge a asik oldum en kisa zamanda gidilmeli <333

    YanıtlaSil
  5. Brugge birkaç ay evvelgitsem mi dediğim yerlerden biriydi kısmet olmadı..belki başka zaman..süper fotolar bayıldım hepsine!

    YanıtlaSil
  6. ayyyy canımmm o mıdyelerı olsa da yesem dedım..sonra buaya gıdıp tum lezzetlerı tatmak ıstedım..saane karaler ve sız masallah sıze

    YanıtlaSil
  7. yenı gelmısım tatılden saatler gecmıs kar yagıyor bogazımdan laf cıkmıyor ates 39 ama napıyorum otrdugum yerden bu guzel ınsanın brugge gezısının mukemmel fotograflarına bakıyorum :) cok guzel her bırı esracım romatıklık emınım top yapmıstr bak bı yer daha var sana solmeyeı unuttum romantıklık fıskıran bır yer schloss neuschwanstein :)bırlıkte bır ucuncu kez gıderım hıc gocunmam :)

    YanıtlaSil
  8. Bruges ozlemim daha da artti bu guzel resimler ve anlatimdan sonra : ) O tatlilarin guzelligi! Restoran tavsiyeni bookmark ladim, bu postlara tekrar bakarim zaten gidersek : ) O oteller de guzel gozukuyor cidden.

    YanıtlaSil