5 Aralık 2012 Çarşamba

LONDON IN CHRISTMAS


Yeni yila sayili gunler kala her yerin ayri guzel suslendigi su gunlerde kimimiz yurtdisi planlari yapmis olabilir kimimizde yapsak mi diye dusunuyor olabilir ya da hic dusunmeyebilirde :) Iste ben bu dusunme asamasinda olan arkadaslara bir tavsiyede bulunmak istiyorum yilin bu guzel zamanini gecirmek icin. Londra... Biz gecen sene oradaydik ve inanin cok keyifliydi. Her yer suslenmis isil isil yeni yili bekliyordu. Bizim ilk gidisimizin boyle bir zamana gelmesi ayri guzel oldu tabi. Soguk olur mu derseniz bizim sansimiza asiri bir soguk yoktu hatta yagmur yuzu bile gormedik. Zaten soguk olsa ne farkader gezmek istedikten sonra:) Eger yeni yila nerede girebilirim diye dusunuyorsaniz kesinlikle Londra'yi bir dusunun derim hatta christmasi falan bosverin baska zamanda olsa mutlaka bu sehri gorun :) Ben acikcasi bu cok sevdigim apayri havasi olan sehrin kendisini bir daha ziyaret edicem. Iste buyulu Londra'nin christmas hali,




















































20 yorum:

  1. uzun bi süre planlarımda yolculuk gözükmesede bi gün mutlaka yeni yıla yurtdışında açıkhavada bi meydanda girmek istiyorum.bunun için londra en güzel yerlerden biri sanırım.fotoğraflar çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle gittigine pisman olmayacagin sehirlerden biri:)

      Sil
  2. Gerçekten olağanüstü ve gidilesi:)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten çok şanslısın, benimde muhakkak görmek istediğim yerler arasında geliyor, kimbilir belki ilerde ben de bloğumda böylesine güzel fotolar paylaşabilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarim en kisa zamanda gidersin ve sende bizimle bir suru foto paylasirsin ne guzel olur:)

      Sil
  4. Bende bır Londra aşıgıyım. hayde parktakı buz patenı alanının da fotosuna koysaydınız keske....

    YanıtlaSil
  5. Offf boylesine guzel sokaklari gorunce Italya yerine orada olmayi istedim, yok burada boylesi:/
    Her bir susleme cok guzel ama en cok sevdigim senin neseli pozlarin, askli pozlariniz<3

    YanıtlaSil
  6. Bir dahaki gelişinizde Arda'yı da getirin, beraber gezelim :)

    YanıtlaSil
  7. Canimmm ne tatlisiniz.. O ask kokan resminizi cok sevdim.. Mutlulugunuz daim olsun :) yeni yil seyahatin de yaklasmakta.. Bakalim masallardan cikma guzeller guzeli Bruges'i begenecek misin benim kadar :) Londra'yi ben hala gormedim biliyor musun ? Biz cok Avrupa'ciyiz galiba.. hala elimiz ermedi Londra'ya ama sanirim daha fazla ertelemememiz gerekiyor.. Once Barcelona sonra Londra diye program yaptim kendimce ama onumuzde de planlanmis 3 seyahat var :O hehehe derdim bu olsun di mi ? :) Bu arada gecmis olsun bitanemm uzuldum cok.. simdi o soguk Belcika'da kendine dikkat etmen gerek.. aman ayaginda outdoor sirtinda kayak montun olsun :) biz gayet kayak kiyafetlerimizle gidecegiz :))) bir de cok anlatilacak detay yokmus notlarima baktim.. Bolca pattiss yiyorsun andolouso soslu olan benim favorim.. Renl renk meyveli bira iciyorsun orada da favorim bogurtlenlisi :) Kucuk publarda ve restoranlarda keyifli yemekler yiyorsunuz ki o kisim icin sen iyi calistin bana tavsiye verirsin :) Bir de cikolata dukkanlari arasinda bogulmak sart. ozellikle rahibelerin ellerinden cikanlari mutlaka dene :) veee benim icin bir mesaj bir isaret birak gidip bulacagim soz :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o senin tatligin saol canim begenmene sevindim :) bakalim detayli calismlarim verimli olacak mi olanlari hemen sana iletirim merak etme sen :)) yaa sorma burasi bile boyle sogukken simdi orasi nasil diye dusunmeye basladim :)))

      Sil
  8. Esra'cım Londra yeni yılda büyülü bir güzellikte gözüküyor bayıldım her bir karesine masalda gibi hissediyor insan ellerine sağlık bu güzel görüntüler için :) bu sene içerisinde görülecek yerlerin başında geliyor Londra benim için, mutluluğunuz da daim olsun tatlım maşallah size ailece :)

    YanıtlaSil
  9. kuzum sımdı ıse mukemmel bır yerde olacaksınız tamam yılbası olmasa da al sana kırısmıs:)esınle olan fotonuza bayıldım artık brugge da daha nıce guzellerını cekersın bılınmez :)

    YanıtlaSil
  10. Yaa super olmus ama bayıldım fotolara ben!Canım cektı orada olmayı!

    YanıtlaSil
  11. çok güzeeel, ben de çok istiyorum Londrayı görmeyi. Bir de neresi olursa artık yılbaşında yurtdışına çıkmayı.

    YanıtlaSil
  12. canım benım esınle olan foto sahane..bayıldım ben sıze...ınsallah bu yıl da sahane gecer ve cok merak edıorum brugge ne oldu :))) kuzucugun hemen ıyılessın ve huzurla tatıle gıdın..bu arada londra bana hep sevımsız gelırdı ama gıden herkes cok begenıyor :) lıstemde ama sırasına cokk var :)) cok tesekkurler post ıcın sevgıler canım

    YanıtlaSil
  13. resimler çok güzel gözüküyor iykide gidilmiş yüzlerdeki güzel ifadeye bakılırsa:)

    YanıtlaSil