7 Temmuz 2013 Pazar

ALACATI BODRUM TATILINDEN

Evet cunda kacamagi sonrasi tatilimizin her yaz olmazsa olmazlari bodrum-alacati kismina geldik. Once alacati ardindanda bodrum fotograflarina bir goz atalim mi ne dersiniz:) 


 Bu sefer cesmede her gun marrakech beachte denizin ve gunesin dibine vurduk diyebilirim:) 












Aksam yemeklerimizde tercihlerimizi bir gece alacatida Asma Yapragin'da bir gecede marinada Tuzu Biberinde kullandik.


Tabi bir alacati klasigi olan Kose Kahvede damla sakizli kahvemizi (ama biz o sakiz tadini bu sefer alamadik o ayri)ictik, merengimizi yedik.


Tektekcide shotlarimizi yuvarladik ama pek bir etkisini goremedik:)

Ardindan geceleri otelimizin bahcesinde sabaha kadar muhabbete verdik kendimizi:)

Bu da cesme kapanis pozumuz olsun dedik:p

Alacati sonrasi iki gun kusadasinda yazlikta verilen mola ardindan Bodrum yollarina dustuk. Once turkbukunde aldik solugu deniz o kadar guzeldiki..




Aksam yalikavak Palmarina'da Billionaire'e gitmeyi tercik ettik,ama oncesinde orda ozel bir konser varmis biz daha marinada otururken havai fisik gosterileri falan pek guzel pek keyifli oldu gorsel olarak:) Tabi gecenin surprizi Craig David'di bizim icin o gece kendisinin canli performansinida Billionaire'de dinleme firsati bulduk desem :)







Diger gunumuzdede yalikavak billionaire'nin beachine gidelim dedik, adi  degismis Loft Beach olmus bu arada. Cok keyifli bir beach kesinlikle gidilmeli diyorum. Bir infinity pool'u var sahane, anlatilmaz yasanir ve bol bol fotograf cekilir :) 






Gunbatiminda gumuslukte Limon'a ugramadan gidilir mi hele o harika yemeklerinden yemeden..Masamiza ne geldiyse inanilmaz lezzetliydi.Tabi gunbatiminida yakaladigimiz icin de sansliydik:)




Ve klasik bir tatil pozu olan kumsalda  ayak iziyle bu postumuzunda sonuna geldik. Umarim ortaya karisik bu fotograflara bakarken sizde benim kadar keyif almissinizdir :) 









18 yorum:

  1. Bayildim, simdi hemen ucaga atlayasim geldi, o kadar!! Guzel ulkemmmmm

    YanıtlaSil
  2. keyıf aldım tabıkıı..lımonn ne guselll :)) harıka bır tatıl oldugu oyle bellı kı :)) her anınız ask taıdnda gecsın canım..ozlemdım alacatı yı ..suan ıstanbulda bu karelerle hayallere dalıp yenı ttılı bekleyelım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gelsin yeni tatil yasasiiin tatiller dimi cnm:)

      Sil
  3. Esra bu gidişle ağustosu bekleyemiycem ben Alaçatı için :)) harika ve dolu dolu bi tatil olmuş tatlım fotoğraflar bir harika öperim çok:*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol tatlim agustosta bayramda belki alacati yapabiliriz yine denk gelirsek goruselim opuyorum senii:)

      Sil
  4. Canimm ! begenmez olur muyum ! nefis goruntuler ve sahane detaylar var icinde.. Gerci Aysun'dan dinledim bu tatili ama senin gorsellerinde de ayri bir keyif aldim.. Alacati uzeri Bodrum bence nefis bir fikirdi.. Darilan olmasin her ikisini de gormek lazim.. :) Bu arada ben de blog dunyasina hafifce geri donuyorum... off yahu ! bekleyin beni Cote d'Azur postlarim yolda.. hehehe operim cok !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. don tabi blog dunyasina keyifli postlarin bekleniyor ona gore operim bende:)

      Sil
  5. Öylesine güzel görseller ki, tatil yapmış kadar oldum bakarken:).Hep böyle güzel tatilleriniz olsun birlikte! Çeşme bizimde aklımızda, her yıl gitmeden olmaz ki:).İyi haftasonları sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol canim insallah dahasida olur dedigin gibi operim seni:)

      Sil
  6. Ay fotoğraflar da siz de nefissiniz! Ben blogu nasıl daha önce takip etmiyormuşum şaşırdım :) Kendime kızdım, hemen takibe alıyorum.. Ayrıca pareoya bayıldım, nereden diye soruyorum :)

    Sevgiler

    Zümra

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Ayrıca şu an avukat olduğunuzu öğrendim, ben de avukatım :) Daha da sempati duydum :) öpüyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa ne guzel meslektas ciktik demek :) ama su an yapmiyorum ben arda dan dolayi bakalim geri donus ne zaman olcak:) bu arada pareom zaradan cnm:)

      Sil
  8. Esracim hem de nasil aldim, cok sevdim cok. Tatil postlari bir baska guzel oluyor, hele boyle turkuaz denizli, Ege kiyilarinda olanlari : ) Alacati yi da Bodrum u da cok ozledim, kismetse bu yaz ben de hasret giderebilicem : ) Resimlerde o kadar cok favorim var ki, liste yapamiyorum : ) Sizin bu 4 lu halinizi cok seviyorum ve Masallahimi ekliyorum : ) Aysun un postlarina da baktim, harika resimler cekmissin, Bravaaa Carissima : )

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,fotoğraflar çok güzel bende bodruma gitmeyi düşünüyorum cidden çok güzel bir posta denk geldim :)Palmarina Bodrum olarak da geçiyor orası değil mi?Ben gümüşlükte kalacağım,ancak yalıkavak süper gözüküyor gitmek isterim.Loft Beach için rezarvasyona gerek yok değil mi giriş ücreti ile alırlar sanırım :) Biraz değişik bir soru oldu ama bir gidene sormak daha iyidir :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Selencim:) postumu begenmene sevindim, cok saol! Evet orasi Palmarina Bodrum Yalikavak ve mutlaka ugramalisin bence ! Loft beach icin rezervasyona gerek yok ama yinede yer bulamama ihtimaline karsin yaptirsan sanki daha iyi olur gibi :) Bir de orda yine yeni acilan bir beach daha var Palma life diye orayida tavsiye ederim:) simdiden iyi tatiller sana, sevgiler..

      Sil
  10. Alaçatı çok güzel bir yer. Herkese tavsiye ederim.
    http://tashmahalotel.com/

    YanıtlaSil
  11. Alaçatı’nın en güzel oteli hangisi, Alaçatı’da nerede kalınır, en ünlü Alaçatı otelleri hangileri? Bu soruların cevabı sayfamızda! Kaynak bilgisi için;
    http://www.alacatiotel.com.tr/nerede-kalinir/

    YanıtlaSil