6 Mayıs 2013 Pazartesi

PAZAR KACAMAGI AGVA

Agva'ya ne zamandir gitmek istiyorduk arda'yi da alip soyle bir keyif yapalim diyorduk. Gecen hafta sonu pazar gunu bu planimizi uygulamaya koyduk ve ciktik yola. Ben acikcasi 2 saatlik ve ustelik bunun nerdeyse yarisi virajli bir yol olacagini dusunmemistim neyseki yollar cok guzeldide bakina bakina gittik :) Napalim nereye oturalim derken kendimizi Aqua verdede bulduk. Acikcasi yeri cok guzel ortami keyifli hatta ardayla da rahat ettik ama yemeklerini begendigimizi soyleyemem fiyat lezzet acisindan malesef sinifta kaldi bizim icin! Olsun yemekler iyi olmayabilir ama bizim keyfimiz gayet iyiydi, nehir kiyisinda hafif bir esintiyle birlikte gecirilen huzurlu ve sakin dakikalar  ardindan nehirde yapilan tekne gezintisi daha ne olsun dimi:) Ama  yettimi yetmedi birde soyle guzel bir  manzaraya karsi bir seyler icelim dedik ve kilimli koyundaki kilimli restauranta gittik.Tabi oncesinde koyda karadenizin buz gibi sularina ayaklar sokulmak suretiyle ardayla deniz sezonunu actik:) Sonrasindada tepeye cikip restaurantta  oturup harika bir ucsuz bucaksiz deniz manzarasiyla keyfimize keyif kattik. Agvaya kadar gelenlere de buraya ugramalari tavsiye edilir:)

1. huzur verici bir yer gibi görünüyor:)

2. resmen huzur kokusu aldım fotograflarda ^.^

3. super ,biz de agva icin rezervasyonumuzu yaptik..simdiden sabirsizlaniyorum

eklemek istersen;

4. en son ağvaya gittiğimizde zeynoşum doğmamıştı bile..
    hakikaten arada bir silkinip çıkmak lazım yollara iyi yapıyosunuz valla canım..

5. canımmmmmmm ıg den de yazmıstımmmm bızz baylırız ve en az 2-3 kez gıderız agvaya..hepsınde kalmıslıgım vardırrr huzurdur huzur..cok sevındım senınde huzurlu tatıl gecrımene..bu arada ozlendınnnn haberın olsun

6. gitmeyi çok istediğimiz ama bir türlü denk gelipte kısmet olamayan bir yer bizim için ağva umarım bizde huzurlu zamanlar için gidebiliriz :)

7. Harika bir manzara mukemmel fotograflar Esracigim Jb ile bizde hep Agva hayalleri kurup iki araba kullanma ozurlusu oldugumuzdan ve hala ehliyetsiz olusumuzdan bi turlu bu istegimizi gerceklestiremedik belki 50. yasimizda gideriz Agva'ya belli mi olur umarim o tepedeki guzel restoran hala orada bizi bekliyor olur zira orada biseyler yiyip icmeden olmeyecegim :P

8. Ağva merak ettiğim yerlerden biri,ne iyi yapmışsınız
    fotolar süper
    anneler gününü kutluyorum
    sevgiler

9. Esracim, ben Agva ya hic gitmedim, Istanbul da uzun sure kalma durumum olsa cok istiyorum, cok methini duydum. O tepeden manzara cok guzel cidden ve Agva nin icinden cok guzel ayrintilar paylasmissin : )

10. Bir anlık plan ile Ağva'ya yolumuz düştü ve eşimizle burda konaklama kararı aldık. Otelleri dolaşırken tabii ki de internet üzerinden de araştırma yapmadan bırakmıyoruz. Sahil Yıldızı'na denk geldik. Deniz kıyısında kalıyo 1 dakika bile sürmiycek yakınlıkta denize.İlk girişimizde çok güzel bi karşılama yaptılar ve gösterdikleri hizmet olsun samimiyet olsun çok hoşumuza gitti. Sonra söz konusu konaklamaya geldi ve odalardan deniz tarafını gören odayı tuttuk bizim aklımızda 1 gece konaklama vardı fakat sonra gördüm ki butik otele göre gayet çok sıcak bi samimi ortam vardı. Bunun üzerine eşimle 2 gün daha konaklamaya karar verdik. Ağvaya ilk gelişimiz di ve otel personeli olsun sahibi olsun gezip eğlenmemiz için ellerinden geleni yaptılar hatta üstelik ücretsiz araç bile ayarladılar. Çok memnun kaldık ve tekrar gitmeyi düşünüyoruz en kısa süre de sizde bir uğramalısınız bence